Veel gestelde vragen

De Tuinmachinespecialist heeft hieronder de meest gestelde vragen alvast voor u beantwoord.
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen door te bellen met onze klantenservice 0492-661211 of stuur een email naar info@detuinmachinespecialist.nl. We zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Hoe kan ik een product bestellen?
Bestellen bij De Tuinmachinespecialist is heel eenvoudig en wijst zich eigenlijk vanzelf. Indien u graag meer informatie wil over het bestelproces vind u dit hier op onze speciale pagina over bestellen.

Kan ik een product ruilen of retour sturen?
Ja bij De Tuinmachinespecialist kunt u een product altijd ruilen of retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Om een product te ruilen stuur ons een email naar info@detuinmachinespecialist.nl, wanneer u een product retour wilt sturen gebruik het bij de bestelling het bijgevoegde retourformulier en stuur het product naar ons terug. Binnen enkele dagen na ontvangst van retour wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Alle informatie over ruilen en retouren vindt u hier op onze speciale retourpagina.

Het artikel wat ik wil bestellen is niet op voorraad wat nu?
Indien een product niet op voorraad is stuur ons dan een email met het gewenste product. Daarna gaan wij het voor u bestellen. Indien wij een product voor u moeten bestellen wordt het binnen 2 tot 5 werkdagen aan u geleverd.

Garantie
Indien u problemen ondervind met uw gekochte product of machine binnen de garantieperiode willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via 0492-661211 of per email info@detuinmachinespecialist.nl. Wij verstrekken u dan alle informatie over de garantieprocedure en de afhandeling daarvan.

Levering
Alle producten en machines worden geleverd in doos met de bijbehorende handleiding. Het is mogelijk om de machine tegen meerprijs gemonteerd te leveren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice 0492-661211 of per email info@detuinmachinespecialist.nl.

Onderhoud/reparatie
Ons team van deskundige monteurs staat graag voor u klaar als het gaat om de reparatie van uw machine of jaarlijkse onderhoudsbeurt. U kunt met elk merk tuinmachine bij ons terecht ook indien u deze niet bij ons heeft gekocht. Voor meer informatie neem contact op met ons per telefoon 0492-661211 of per email info@detuinmachinespecialist.nl.

Hoe kan ik betalen?
Bij De Tuinmachinespecialist kunt u betalen via iDeal, Creditcard, Paypall en MisterCash. Meer informatie over betalen vind u hier op onze betaalpagina.

Is betalen bij De Tuinmachinespecialist veilig?
Wij vinden de veiligheid en privacy van al onze klanten erg belangrijk, daarom hebben wij gekozen voor een beveiligde verbinding middels een SSL-certificaat. Daarnaast hebben wij voor uw betaling gekozen voor een veilige betaalomgeving van Sisow. Sisow is onze betalingspartner en handelt de betaling aan De Tuinmachinespecialist is 100 % veilig. Voor het betalen van de bestelling wordt u automatisch doorgelinkt naar de veilige betaalomgeving van Sisow. Op uw afschriften vindt u ook de naam Sisow terug. Voor meer informatie over Sisow kijk op www.sisow.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer u op werkdagen voor 15.00 uur besteld heeft, proberen wij de bestelling dezelfde dag nog te verzenden. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende dag dus al bezorgd. Indien het bestelde product niet in ons magazijn op voorraad is ontvangt u de bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?
De bestellingen worden verzonden via PostNL of via een andere pakketdienst wanneer uw pakket op een pallet wordt geleverd.
De standaard verzendkosten bedragen 6,95 voor pakketten tot 10 kilo. Voor pakketten boven de 10 kilo vragen wij 13,50 verzendkosten, zwaardere artikelen worden geleverd op een kleine pallet 25,- of een grote 39,-

Wij verzenden ook naar België. De verzendkosten hiervoor worden berekend aan de hand van het gewicht van het pakket, deze kosten ziet u terug op de afrekenpagina.
Woont u in een ander land en wilt u graag bestellen, stuur hiervoor dan een email naar info@detuinmachinespecialist.nl.

Ik woon in België kan ik dan ook bestellen?
Ja, De Tuinmachinespecialist verzendt ook naar België. De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht.

Wat moet ik doen als de bestelling niet klopt of niet compleet is?
Heeft u een bestelling ontvangen maar is er iets niet goed met één van de producten of is de bestelling niet compleet? Neem dan zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op via onze klantenservice 0492-661211 of via info@detuinmachinespecialist.nl en wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Heeft u een klacht of vraag?
Ondanks dat wij zeer veel waarde hechten aan goede service kan het natuurlijk gebeuren dat er iets mis is gegaan met een bestelling. Neem in dat geval altijd contact met ons via de klantenservice 0492-661211 of via email; info@detuinmachinespecialist.nl wij zullen zo spoedig mogelijk per email of telefoon contact met u opnemen om het probleem op te lossen.